EVENTY 
á la Carte menu á la Carte menu

Spoznajte našu event manažérku a wedding koordinátorku Annu Horníkovú

Spoznajte našu event manažérku a wedding koordinátorku Annu Horníkovú

Sen o vysnívanej svadbe vám premení v realitu

V magickom svete svadieb zohráva koordinátor kľúčovú úlohu, a to najmä pri premene každého sna páru na skutočnosť. Je dôležité mať na pamäti, že dobrý event manažér a svadobný koordinátor by mal mať viac než len organizačné schopnosti, ale tiež interpersonálny dôvtip a schopnosť elegantne zvládať situácie pod vysokým tlakom. Aj preto vám chceme prostredníctvom rozhovoru predstaviť Annu Horníkovú, event manažérku a svadobnú koordinátorku hotela Zlatý Kľúčik, ktorá týmito vlastnosťami rozhodne disponuje.


Svadobný koordinátor alebo „wedding manažér“ sa špecializuje na organizáciu a koordináciu dôležitých aspektov svadby. Jeho primárnou úlohou je pomôcť párom naplánovať a zrealizovať ich vysnívanú svadbu a zabezpečiť, aby bol každý detail precízne usporiadaný a vykonaný. Iba tak môže v závere vzniknúť nezabudnuteľný zážitok bez akéhokoľvek stresu. A práve svadobní koordinátori zohrávajú v procese príprav dôležitú rolu, pretože úzko spolupracujú s pármi, aby pochopili ich víziu, preferencie, rozpočet a následne im pomáhali pri premene týchto predstáv na realitu.  

Keďže aj naša koordinátorka Anna Horníková prevádza páry celým procesom príprav, a to od správy rozpočtu až po celkovú koordináciu svadobného dňa, páry si môžu s jej pomocou užiť efektívnejší a príjemnejší zážitok z plánovania svadby, aby ich špeciálny deň bol vo finále bezchybný a nezabudnuteľný. Viac detailov o práci našej svadobnej koordinátorky sa už však dozviete z rozhovoru.

Čo Vás kariérne motivovalo vydať sa cestou event a wedding manažéra?
Ťažko odpovedať na túto otázku, keďže všetko začalo v detstve.😊Už, ako malé dievčatko som inklinovala k organizovaniu, kedy som organizovala plyšové hračky v detskej izbe a neskôr to pokračovalo v škôlke.😊 Následne som sa v dospelosti rozhodla túto vlastnosť zúročiť aj v pracovnej oblasti.

Existuje nejaký rozdiel medzi organizovaním svadieb a eventov?
Určite áno. Vidím zásadný rozdiel medzi organizovaním svadieb a eventov, a to konkrétne v príprave a v plánovaní daného dňa. Samozrejme, každá udalosť si vyžaduje precíznosť, pozornosť či prípravu, a preto ku všetkému pristupujem so 100% sústredenosťou a maximálnym nasadením.

Čo považujete, že je pri Vašej pracovnej pozícii naozaj dôležité?
Jednoznačne je to precíznosť a v neposlednom rade ústretovosť a pochopenie. Kladiem dôraz na detaily.

A stres? Zvládate ho?
Stres? 😊 Toto slovo nemám v slovníku. V hoteli Zlatý Kľúčik máme vytvorený skvelý tím ľudí, na ktorý sa viem spoľahnúť, a tak stres neprichádza do úvahy.

Ako viete zabezpečiť, aby sa na 100% splnila vízia každého páru o ich vysnívanej svadbe?
Predchádza tomu detailné plánovanie harmonogramu a priebehu svadby od samotného príchodu páru až po pomyselné „zatvorenie dverí“ za ich svadobným dňom. Je to náročná príprava celého dňa a šikovná práca tímu hotela, ktorý zabezpečuje nielen prípravu svadobného priestoru, ale taktiež prípravy servírovaného menu, večerného menu a polnočného bufetu pod dohľadom nášho šéfkuchára Viliama Beňa. Rovnako je v tomto smere dôležitý a veľmi nápomocný servis zostavený zo šikovných ľudí.

Je niečo, čo Vás konkrétne pri organizácii svadieb najviac baví a naopak, čo je zároveň najťažšie?
Celá príprava svadieb je veľmi krásna, no zároveň náročná. Pre mňa je najkrajším pocitom z celej svadby to, keď vidím na mladomanželoch, že sú spokojní a splnil sa im sen o ich vysnívanej svadbe.

Prečo by si mali budúce manželské páry vybrať na svadbu práve priestory hotela Zlatý Kľúčik?
Ku každému dopytu na svadbu či k eventu pristupujeme individuálne. Tím hotela Zlatý Kľúčik je pripravený vyhovieť a byť nápomocný v každej situácii. Párom sme nápomocní pri plánovaní ich vysnívaného dňa od prvého prijatia dopytu či už je to osobne, e-mailom alebo telefonicky. Jednoducho kladieme dôraz na precíznosť. Taktiež veľkým benefitom hotela sú priestory, ktoré sú jedinečné nielen na organizovanie svadieb, osláv, ale tiež eventov či firemných stretnutí.

Ktoré priestory môžu manželské páry v hoteli využiť práve na spomínanú svadbu?
Náš hotel ponúka niekoľko svadobných priestorov. Páry môžu využiť napríklad reštauráciu Cle D´Or pričom táto časť reštaurácie môže byť vyhradená pre ich hostí. V poradí ďalším priestorom, ktorý majú na výber je aj reštaurácia Frenchie Terrasse, ktorá je dizajnovaná v štýle francúzskeho Provance a je ideálna pre romantickú svadbu v kruhu najbližšej rodiny. Svadobný pavilón bol navrhnutý pre tie najvýnimočnejšie udalosti v živote, ku ktorým patrí aj svadobný deň, pretože tento priestor vo vás zanechá nezabudnuteľný zážitok na celý život. V neposlednom rade tu máme luxusný priestor kongresovej sály Louis XIV. určený pre väčšie svadby, kongresy a eventy.

Ak by ste si mali vybrať jeden priestor z hotela na Vašu veľkú životnú udalosť, ktorý by to bol a prečo?
Určite by to bola kongresová miestnosť Louis XIV. Od prvého dňa, ako som uvidela tento priestor a videla ten prekrásny panoramatický výhľad na mesto, tak som sa zamilovala. 😊

Ako prebieha samotné dohadovanie svadby od úvodného kontaktného mailu až po finálny deň?
Prvotné prijatie dopytu prebieha prostredníctvom e-mailu, telefonicky alebo osobným stretnutím. Najviac ma poteší, ak ma kontaktuje budúca nevesta priamo, a to v zmysle, že už u nás bola na svadbe kamarátky alebo rodiny a veľmi sa jej páčilo. Ak je to možné, dohodnem si s budúcimi mladomanželmi osobné stretnutie, prípadne prehliadku svadobných priestorov. Zvyčajne samotné stretnutie trvá približne hodinu, pretože preberáme všetky detaily ich svadby, keďže je pre nás dôležitá najmä ich predstava vysnívaného dňa. Následne sa páru zasiela cenová ponuka na svadobnú sezónu príslušného roka. Po výbere svadobného priestoru, ako aj termínu začíname plánovať svadbu do posledných detailov. Každému páru poskytujem individuálny prístup pri plánovaní ich dňa. Máme vytvorenú tzv. svadobnú dispozíciu, ktorá nám slúži, ako harmonogram k ich udalosti a v priebehu svadobného dňa som mladomanželom plne k dispozícii. Mojou hlavnou úlohou je, aby si svoj deň užívali naplno, a preto kompletná agenda a organizácia prechádza na mňa. Počas ich svadobného dňa taktiež dohliadam na výdaj servírovaného jedla, ktoré si mladomanželia vybrali počas degustácie. Musím podotknúť, že finálny svadobný deň je vyvrcholenie spoločného plánovania, organizácie nielen mladomanželov, mňa, ale tiež celého tímu hotela Zlatý Kľúčik.

Máte za sebou veľa eventov a svadieb. Registrujete za tie roky isté svadobné trendy, ktoré sa možno vracajú, opakujú či prichádzajú nové?
Trendy sa menia veľmi rýchlo. Každý rok je niečo nové, iné. Niekedy mi to príde tak, že každý mesiac vychádzajú rôzne nové trendy a nevesty sa nimi často s obľubou inšpirujú. Pre nás v hoteli je však najdôležitejšia celková predstava nevesty alebo páru, aby sme splnili všetky požiadavky a predstavy.

14 decembra, 2023|
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Hotel Zlatý Kľúčik Nitra hodnocení